De openingsuren van het secretariaat zijn op maandag van 8:00 – 12:00 en van 14:00 – 17:00. Tussen 12:00 en 14:00 zitten we in vergadering en zijn we telefonisch enkel bereikbaar voor dringende zaken.

Op dinsdag t.e.m. vrijdag is het secretariaat open van 8:00 -12:00 en 12:30 – 17:00. Tijdens deze uren kan u bellen naar het telefoonnummer 016 906 906 om een afspraak te maken met één van de artsen. Voor administratieve vragen (zoals opvragen verslagen of invullen documenten) kan u best bellen vóór 16:30 zodat er nog voldoende tijd is voor de secretaresse om dit de dag zelf nog in orde te brengen.

Tussen 12:00 – 12:30 zijn het de vragen(half)uurtjes van de artsen en krijgt u, als u het telefoonnummer 016 906 906 belt, een arts aan de lijn. Tijdens deze vragen(half)uurtjes kan u de resultaten bespreken van bloedafnames en eventueel andere onderzoeken die u heeft gehad.

Gelieve voor niet-dringende vragen die u heeft aan de arts dan ook te bellen tussen 12:00 en 12:30 zodat de consultaties van de artsen niet gestoord worden.

Om een afspraak te maken, dient er altijd telefonisch een afspraak gemaakt te worden, er worden geen afspraken per mail gemaakt!